> اس ام اس عاشقانه
 
درباره وبلاگ


The Best Iranian Joke Portal ...
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 26955
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


جوکـــــــــــــ +18
بهتــــــرین و بروز ترین وبلاگ جوکهای +18
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : Raha

 
پیام هایم گاه گاه است! آنچه ابدیست ، یاد توست

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
اگر چه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره ی اشکی و در دیده ی گریان منی / این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم سرو دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم / تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست : تو عزیزی و عزیزان بفدایت بکنم.
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
یادکن که عشق نمی پرسه اهل کجایی!فقط میگه توی قلب من زندگی کن!!
عشق نمی پرسه چرا دور هستی!فقط میگه همیشه بامن هستی!
عشق نمیگه دوستم داری؟فقط میگه دوستت دارم!!! 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
درود بر انسان های خوب انانکه در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند....تا انجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
روز وصل دوستداران یاد باد / یاد باد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
قالیچه یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد!دوست دارم 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
اگر نسیمی شانه هایت رانوازش کردبدان آن هوای دل من است که بیادت می وزد  
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
چرخ روزگار را دو چیز می چرخاند
دوری و دوستی! با اینکه ازت دورم ولی به یادتم 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
هرکجا کوچ دهد دست طبیعت مارا ، این دل ماست که پیوسته زتو یاد کند 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
به قلب مهربانت بگو هیچ چیز یادت را از خاطرم نخواهد برد حتی وجود فاصله ها.
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ب کوتاهی لحظات با تو بودن منگر
ب وسعت لحظه هایی نگاه کن ک ب یادت هستم 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
هرگاه شادم یاد تو غمگینم می کند. هرگاه غمگینم یاد تو شادم می کند. پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
در قید غمم ، خاطر آزاد کجایی ؟
تنگ است دلم ، قوت فریاد کجایی ؟
با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟ 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
سکوت بهترین تفسیر دوست داشتن است ، مهم باهم بودن نیست به یاد هم بودن است
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست به همان زیبایی قسم هر ثانیه به یادتم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟ .... گفتم از دوست همین بس که ز ما یاد کند
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
در دفتر عشق زنده نگه داشتم یاد تورا ، ز خدا می طلبم زندگی شاد تو را .  
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
غزل غزل به یادتو قدم قدم فدای تو نفس نفس برای تو منم درانتظارتو
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
قطرات بارون ممکنه کوچیک باشه اما یه گل تشنه منتظر باریدنشه
یه اس ام اس ممکنه ساده به نظربرسه اما قلب فرستندش همیشه به یادته
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم ، تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم.  
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
رابطه ها زمانی زیباست که برای یادکردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشه... دلتنگتم رفیق!
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
از پنجره روزگار که به درخت عمر مینگرم خوشتر از یاد رفیقان ثمری نیست.
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ما غصه خور تلخی فریاد شمائیم ، شادیم در آن لحظه که در یاد شمایئم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
تا ابد یاد عزیزان زدل و جان نرود ، جان اگر رفت ولی خاطر خوبان نرود
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک "یاد
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم ، لبخند خوشش به حور رعنا ندهم ، گر یاد کند مرا هرازگاهی چند ، گرد رخ وی به چشم بینا ندهم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
گر دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت به یاد آر ، که من نیز به یاد تو چنینم...  
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
همین که یادم کردی تشکر / همین که مرحم دردی تشکر / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
گر چه جانم رود از دست در این کنج قفس ، یادت از دل نرود تا که مرا هست نفس
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
از شکستن 2 چیز بترس ، قلبی که صادقانه دوستت دارد و دلی که صادقانه به یادته
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
اگر خوابی اگر بیدار و یا در عالم دیدار ، بدان قلبی به یاد تو همیشه می کند فریاد
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
تک لحظه های من هنوز همپای خاطرات توست / خونه قلبم کوچیکه ، اما همش به یاد توست
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
من همانم که اگر دوست مرا یاد کند ، به صفای قدمش دیده ی خود فرش کنم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
بارالاها ای خدای عدل و داد / هر که کرده یادی از ما زنده باد / ما که معتاد رفیقیم و خمار روی یار / در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
به یاد رفیقی که سخت مشغول شطرنج زندگیشه و نمیدونه من هنوز مات رفاقتشم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
بهترین هدیه به بهترین دوست از یادنبردن اوست
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالار ماست ، یاد او درمان و عشق او در قلب ماست
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
یادها فراموش نمی شوند حتی به اجبار دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبر از تاریکیست ، یاد تو می درخشد
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ای که یاد تو در آتش شب می سوزم ، یادمن کن که به یادت همه شب می سوزم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
امشب به رسم عاشقی یادی ز یاد یاران می کنم / در غربتی تاریک و سرد از غم ها حکایت می کنم / امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد / آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای بی درد؟ 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
افتخارم همه این است که در یاد منی
هرچه دیدم همه زشت است تو زیبای منی
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
مثل باران پاییزی پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
* *این* قاصدک ها*روفوت* کردم *تا*بیان *بهت* *بگن * بیادتم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
روزی که یادت نکنم روز خدانیست سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
اس ام اس یعنی اروم تو قلبها سرک بکشی و با زبون بی زبونی بگی بیادتم 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ازیادها نخواهند رفت آنان که برقلبها حکومت می کنند 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
یاد کس کردن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل یادت کردم بی دلیل... 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
حکم فراموشیتو آوردند ، ولی به یاد مهربونیات امضاش نکردم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
زیر این سقف کبود ، زیر این شعله ی سنگین سکوت ، اگر از یاد تو یادی نکنم ، تک و تنها به خدا میسوز 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ 
بلبل باغ توام ، مشتاق دیدار توام / غم مخور دلدار من ، تا زنده ام یاد توام 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
روزی هزار بار دلم زنده میشود ، وقتی که از هوای تو آکنده می شود. گاهی که اشک حرف دلم را نمی زند، یادتو بر مسیر لبم خنده می زند
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ 
خوشبختی را در همین لحظه باور کن ، لحظه ای که دلی به یاد توست 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
لحظه های خسته ام را بی نگاهت رنگ نیست / در فضای سینه ام جز یاد تو آهنگ نیست 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست
 ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
از ساعت متنفرم !
این اختراع غریب بشر که مدام ،
جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می‌کشد

 ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ 

دلتنگى حس نبودن کسی است

 که تمام وجودت یکباره

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

 

گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه
همه ات را آتش میزند . . . . .
 
 ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
منم دلتنگ رویت
دلم آید به سویت
چه کردی با دل من
 که کرده آرزویت .
 
 ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
فـرهنـگ لـغـتهــا
نـیـاز بـه ویــرایــش دارند
بـرای مـعنی دلـتـنـگی
احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت,
دلتنـگی یــعنـــی
تـــو . . .
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی
وزد..
 
 ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
اشک من جاری شد
جای تو خالی بود
جـــــــــای تـــــــــو
عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید
شعر دلتنگی من سخت گریست
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
بیقرار تو ام و در دل تنگم گله‌هاست ،
آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله‌هاست
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم
بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
تو که رفتی دلم برایت تنگ شد
حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
دل است دیگر
یا شور می‌زند
یا تنگ می‌شود
یا می‌شکند
آخر هم مهر سنگ بودن
می‌خورد روی پیشانی‌اش
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
واژه‌هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسم
قلبم خیس دلتنگی است وچشمانم طوفانی
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
اشکهایم که سرازیر میشوند……
دیری نمی‌پایدکه قندیل می‌بندد
عجیب سرد است هوای نبودنت
 
 ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست
دست واژه‌ها را می‌گیرم
و به دیدنت می‌آیـــم
دلتنگیت در هیچ پیامی‌نمیگنجد
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
امروز
انگار کسی آمد
و هوای دلتنگی ات را
هی در آسمان اتاقم پاشید
و تو نبودی……
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
دقایقی در زندگی هستندکه دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی. «گابریل گارسیا»
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
دلم برایت تنگ شده !
می خواهم آنقدر اشک بریزم
تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود .
ولی می ترسم …
شهر من” ، ” ونیــــز” شود !!!
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد ، چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 
کاش دهخدا می‌دانست
 دلتنگی …
 اشک ….

http://www.mobiledaran.ir/Marketing.php?wid=35184&Bname=%D8%B9%D9%84%DB%8C+%D8%B5%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C#L5

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
   
 
 
>